Valutor:
Swedish

Frakt & Retur

Ångerrätt
Vi är mycket stolta över vårt rykte för god service, men om du av någon anledning är missnöjd med ditt köp, kontakta oss via e-post, kommer vi att hjälpa dig med ett utbyte eller återbetalning.
För retur
1.We begås till din fulla belåtenhet. Du måste kontakta oss innan du skickar poster tillbaka. Alla objekt skickas tillbaka till oss måste vara i sitt ursprungliga skick.
2.We täcker inte fraktkostnad för retur eller utbyten, kommer du att ansvara för frakt och hanteringskostnader, Dessutom rekommenderar vi att du lägger till spårning och försäkring för din egen säkerhet. eftersom vi inte kan vara ansvarig för förlorade försändelser.
3. Bidrag för icke-kvalitetsproblem
Vår webbplats kan inte ge en fullständig återbetalning för icke-kvalitetsproblem såsom:
Produkten ser inte ut som de i bilden.
Produkten är inte vad ID tänka mig att det ska vara.
Jag är inte nöjd med denna produkt.
I 7 dagar (från datum produkterna mottogs), om du begär att returnera köpta objekt på grund av de skäl som ovan, måste du skicka tillbaka till oss produkterna i originalförpackningen (du betalar sändningsavgifterna). När vi får de produkter som sänds tillbaka intactly, förutom frakten, vi kommer också att dra 15% expeditionsavgift baserad på din beställning totala beloppet och ge dig en partiell återbetalning.
För byten:
I 7 dagar (från datum produkterna mottogs), om du hittar de produkter du väljer inte uppfyller dig i form av färg eller storlek, kan den returneras och ersättas enligt följande villkor. Du måste skicka tillbaka till oss produkterna i originalförpackningen (du betalar sändningsavgifterna). Produkterna bör inte har använts (förutom tryout). När vi får de produkter som sänds tillbaka intactly kommer vi ersätta den med nya och skicka tillbaka dem till dig. Fraktavgifterna för de ersatta produkter som vi levererar till dig bör också tas ut av er.
Viktigt:
1. Även om vi ger 100% problemfri återvändande, med tanke på tid och pengar krävande, uppskattar vi säkert om du kan göra alla dina frågor och funderingar klara före du beställer.
2. Kontakta vår kundtjänst först för att få returadress.
3. Vi kommer inte att ansvara för förlora om den returnerade paketet vilse under transporten, måste original postkontor kvitto hållas till anspråk på skadestånd.
tillbaka
payment